namamu terukir di hatiku

Oh namamu terukir di hatiku
Subur mekar di kalbu setiap waktu
Senyuman mu meresap ke jiwaku
Menjalin kasih mesra penawar duka

Bila daku ditinggal kesepian
Ku seru namamu kasih dalam impian
Ku terasa kini kau datang menjelma
Membawa daku bersama ke alam indah

sempurnakah aku?
aku memang tak berhati besar,untuk memahami hatimu disana,aku memang tak berlapang dada,untuk menyedari kau bukan miliku lagi,dengar dengarkan ku akan bertahan..sampai...sampai...

maafkan aku yang tak sempurna untuk dirimu,,,

luka cintaku... :-(
tidak ku tahu
mengapakah?.sepinya melanda hatiku.
dan bukanya kemahuanku..
datangnya sendiri..

tidak ku tahu mengapakah?
pilunya dipinggir hatiku..
dan kucuba untuk mengusik.
tapi tak berdaya,
lalu tersempak gerbang hatiku..
menyambut rindu datang bertamu
aku gelisah....

kini rinduku..menjemput cinta,
yang ditakdirkan denganmu sayang..
bukan pintaku atau mahumu,
semuanya..suratannya..
tapi,mengapakah kau..
sekadar waktu,
cinta yang datang cepat berlalu,
dirimu sayang bersama cinta,
tercalar pedih,didalam dada...
aku tersiksa...

tidak kusangka jadi begini,
terpisah jua kita akhirnya,
aku sendiri tidak mengerti,
sungguh pilu di hatiku,
untuk melepaskanmu,
demi kerana..?
ku masih sayang padamu,
terbangkit resah didalam kalbu ,
terhimpun rindu sayang,
tidak kusangka terpisah jua kita akhirnya,
aku sendiri tidak mengerti luka cintaku...???

rajin-rajin laa....
org tua selalu pesan,,kalau nak ilmu, rajin-rajin la bertanya,,kalau nak makan nasi rajin-rajin tanam la padi,kalau nak makan penampor ???? :-(


hakikat sebuah cinta
Aku adalah insan yang tak punya.cuma rasa cinta membara.lalu tercipta rinduku padanya,kerana cinta bahagia,pujangan mengatakan oh cinta berharga dari emas dan permata,lalu kubawa cinta dipersada jiwa,sinar menyuluh gelita,sewaktu debar cintamu terasa melanda bangkit rinduku padamu,diketika itu,lalu tersentak diriku sedari lamunan,kini sebenarnya aku telah kau tinggalkan..

Aku adalah insan yang tak punya kilauan emas permata,lalu kucuba menaburi cinta,bagimu tiada nilainya tiada harta dan cinta.

0 Comments:

Post a Comment