Biar Ku Luah Segala


Sesekali hati diguris kenangan lalu. PEDIH!! Namun ia mendewasakanku, sungguh tanpa ia tak mungkin aku menjadi seorang aku.

Kata orang kalau dilukai, lambat laun ia akan pulih. BENAR!!! Ia akan pulih namun akan tinggalkan parut, yang mana kesannya terlihat sepanjang hayat. Baik atau buruk kita yang tentukan, bagaimana cara tuk atasi dan melihat cara penyelesaiannya bukan mencari salah siapa.

Andai ada cinta dihati lafazkan ia jangan terlalu ego kerana mungkin anda akan kehilangan cinta itu tuk selamanya!!! Dan seandainya anda mencintai seseorang jangan lah menaruh harapan pada insan yang lain. SUNGGUH!!! ia adalah tidak adil masakan bisa anda mencintai seseorang sedangkan pada masa yang sama anda menaruh harapan pada yang lain.

Tahun lalu seringkali aku terdiam dan tersenyum sahaja saat ditanya bilakah masa aku kan berdua kerana saya tiada jawaban dan aku masih menanti sebuah kepastian. Namun tahun ini mungkin aku akan kata tunggu 2-3 tahun nanti mungkin akan jadi kenyataan, mungkin ada mungkin tidak kerja tuhan siapa yang tahu. Kerana aku telah lelah menanti dan menghabiskan waktu sebagai seorang perindu. Tidak aku tidak membenci cinta tidak juga membenci rindu cuma aku terlalu letih. Amat letih!!!

Semoga kamu semua temui cinta yang kamu cari dalam diri sendiri dan menjadikan cinta itu sebagai kenyataan bukan sekadar ilusi mainan perasaan.

Salam kerinduan.... salam kasih sayang dari ku untuk semua..... semoga segala kenangan menjanjikan keindahan bukan sekadar kenangan terindah tapi kenyataan terindah.

0 Comments:

Post a Comment