Hari Ini

Hari ini

Aku sedih... aku rasa kalau aku ada kuasa...aku ingin putarkan masa....

entah kenapa...
dia marah sangat pada aku...
adakah dia?
Benci pada aku?
adakah dia?
Marah pada aku?

Maaf telah ku ucapkan dalam bentuk Sms.
tetapi...
Tiada sebarang jawapan...

hati ini resah...
sehingga sekarang...
aku tak mahu kehilangan nya...

Aku tiada teman yang rapat seperti Dia...
Semua yang rapat sibuk dgn kerja dan cinta mereka..

Ohh Tuhan...
aku sayangkan dia...
aku anggap..
dia seperti
darah daging aku sendiri..

Aku rindu gelak tawa dia...
aku rindu perangai dia

Aku ingin dia kembali pada aku...
aku mahu buat terbaik pada dia

Tapi aku tak tahu sehingga bila dia marah pada aku...

aku hanya mampu tunggu dan menunggu...
.
meniti masa
.
menghitung...
.
Saat
.
Minit
.
Jam
.

0 Comments:

Post a Comment